måndag 20 april 2009

Besök och cykelhjälm

Idag har farmor, farfar Janne och min faster Emelie varit på besök. förra gången dom var här var jag inte riktigt kry. Men idag mådde jag jätte bra så de blev massa bus och tokigheter. Synd bara att Farbror Emil inte kunde vara med.





Mina föräldrar har bestämt att köpa cykel barnstol. Pappa börja med att köpa en jätte fin hjälm till mig idag. (sista och minsta som fanns i affären) Lite stor men tuff och man får plats med många dubbelhakor mössor och annat i den...
Är det någon som vet om det finns hjälmar som passar en riktigt liten kille som mig?


jag har ätit pannkaka...

1 kommentar:

Mormor sa...

Ja du lille Edwin,de blir att äta många pannkakor om du ska kunna fylla ut cykelhjälmen.Men som sagt du har dina dubbelhakorna att ta till i nödfall.