tisdag 23 juni 2009

Midsommar

Under Midsommar helgen har jag mamma och pappa varit hos Farmor. Där träffade jag nästan alla pappas syskon och det var jätteroligt för alla ville leka och busa med mig.



Det första som hände var att dom hade letat fram en gammal gåstol som farbror Emil hade när han var liten den var jätte rolig och man kunde springa runt fort fort med den.



Sen fick jag låna Farfar Jannes glasögon och då så jag så här rolig ut och hela familjen skrattade åt mig och tog en massa kort.



Och dom har ju en studsmatta också som jag fick ligga och leka på med en traktor men det var roligar och försöka ta pappa som försökte ta en massa kort från konstiga vinklar.



Innan vi skulle åka hem så var vi på en fotbolls match som min Farbror Emil skulle var med och spela det var lite halvspännande jag somnade lite i mitten av matchen. Men det var roligt att sitta i gräset o titta lite grann i allafall.

3 kommentarer:

Faster Sandra sa...

Det var jättekul att träffa er. :)

Faster Fia sa...

Håller med Sandra, var riktigt kul att träffa er =). Hoppas det kan bli lite oftare. Riktig sötnos du är lille Edwin =)

mamma Jenny sa...

Ja vi håller också med ... Det var jätte kul att träffas. De får vi göra om.