lördag 26 december 2009

Jul 2009

Först vill jag tacka alla för alla fin julklappar och en trevlig julhelg.



Ja det blev att firat jul i flera dagar. Först lite hemma. Jag fick en pulka av mamma och pappa som jag åkte på när vi skulle till mormor och morfar för mer julfirande. Där blev det massa lek och bus med kusin Albin.Han fick en motorsåg som jag tyckte var väldigt fin.







På juldagen åkte vi till Farmor.Där fick jag mer paket. Det var många, många att busa med där..Jag hjälpte även farmor med att plocka ner prinskorvpaketer från bänken,när farmor skulle ta emot korvpaketet misstog jag hennes tumme för en korv och tänkte sätta tänderna i den..





Idag har jag bara tagit det lugnt, lekt med mina nya saker och myst med mamma och pappa. Det behövde nog vi alla efter allt julfirande.

Inga kommentarer: