tisdag 14 december 2010

Lucia på Hasselmusen

Medans alla mammor, pappor och annat folk vänta på tåget blev dom bjudna på glögg och pepparkakor vid en skön eld...

De var ett välklätt lussetåg på Hasselmusen.. De var inte lätt att röra sig med overall och tomtedräkt, men de gick


Här är hela glada genget.


Var tvungen att hälsa lite på mormor som fanns i publiken. Men återvände sen till mina kompisar och sjöng klart. Efter vårat framträdande fick vi barn också lite varm choklad. Tro mig de behövde vi i kylan.



Provar min tomtedräkt som jag ska ha på mig när vi lussar på förskolan.

kommer fler bilder när kamerabatteriet är laddat..

2 kommentarer:

farmor sa...

farmors lille plutt du är ju för go kram.

Mormor sa...

Mormors älskade lille tomtenisse!!Den kram jag fick av dig värmde mer än va massor av varm choklad kunde göra.BARA ÄÄLSKAR DIG!!!!!