måndag 8 december 2008

Både rolig och tråkig dag.


Min dag börja inte så bra. Ett besök på BVC. Tanten där gav mig två sprutor en i varje ben. Pappa och mamma sa att jag var duktig. jag blev bara lite ledsen. Ser ni mitt plåster? Sen när vi kom hem sov jag nästan hela dagen .

Sen börjar mamma förbereda oss inför pysselkväll med öppnaförskolan. Men jag sa- Jag vägrar följa med om jag måste ha presentsnöre på huvudet, hon gav sig...
På pysselkvällen fick mamma inte göra så mycke pga jag ville gossa och äta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Edwin,Du förstå nog att Du har en Mamma med konstiga ideér.När Du blir lite äldre ska jag berätta om allt som hon utsatte oss för(din moster,morbröder morfar och mig)Du ska veta att de inte är lite som hon har på sitt samvete.Men du kommer inte få de tråkigt vill jag lova,allt kan hända.
Puss, puss lille knorrhane