fredag 26 december 2008

Annandag jul


De blev två dagar av jul. På julafton var vi som sagt hos Mormor och Morfar. Moster Linn , Morbror David och Moster Emma var där. Vi titta på Kalle åt mat och de bästa -öppna julklappar..jag fick flera stycken. På juldagen var vi hos mormor och morfar igen. men då var morbror Tobias, moster Elin och min kusin Albin också där . De blev en bra och rolig jul. Fullrulle hela dagen till sent på kvällen.

De tar på krafterna att ha de kul och träffa släkten. Man kommer i säng för sen, sovit när man skulle vara vaken o var vaken när mamma och pappa tyckte jag borde sova... Så i dag har vi tagit de lugnt.

Jag vill passa på att tacka för alla fina klappar jag fått. Tack Tack !!!

Mitt godnatt paket. Lammet och jag fann varandra på en gång och pappa har läste lite för oss. Det var mysigt

1 kommentar:

Elin sa...

Ja, visst blir man konstig av "full rulle hela tiden". Jag har sovit till 10-11 på fm tre dagar i rad nu. Igår lekte jag polis. Får göra det tillsammans någon gång. Kram från storkusin Albin